
ERP bevezetési pályázat akár 50 százalék támogatással a DIMOP PLUSZ 1.2.3/A-24 keretében
2025-09-09A Loginform Kft. legfrissebb ügyfélkutatásának eredményei igazolják: ügyfeleink nemcsak elégedettek velünk, hanem szívesen ajánlanak is másoknak. A Net Promoter Score (NPS) értéke +73, ami kiemelkedően magas, és a nemzetközi benchmarkok alapján a „kiváló” kategóriába esik.
„A legnagyobb elismerés számunkra, hogy partnereink bizalommal fordulnak hozzánk, és azt mondják: örömmel ajánlanák a Loginformot másoknak is. Ez azt mutatja, hogy nemcsak megoldást adunk az üzleti kihívásaikra, hanem valódi partnerként tekintenek ránk – akár vállalatirányítási rendszer bevezetésében, akár a napi szintű támogatásban” – mondta Kérdő Róbert, ügyvezető igazgató.
A kutatás rávilágított arra is, hogy az ügyfélvisszajelzések alapján a Loginform Kft.-vel való együttműködés legnagyobb értéke a megbízhatóság és a hosszú távú partnerség. Az ügyfelek kiemelik a Loginform Business Central területén elérhető szakértelmét és naprakész tudását a törvényi és technikai változások terén, valamint a gyors és hatékony reakciókészséget. Fontos szempont továbbá a vállalatirányítási rendszerek kapcsán tapasztalt rugalmas, megoldásközpontú hozzáállás, amely mindig az adott partner igényeire szabott válaszokat biztosít. A közvetlen és bizalmon alapuló kapcsolat szintén hozzájárul ahhoz, hogy ügyfeleink biztonságban érezzék magukat az együttműködés során.
„Akik velünk dolgoznak, érzik, hogy számíthatnak ránk – és ez a bizalom az, ami igazán értékessé teszi a közös munkát” – tette hozzá Mógor Zsolt, a Loginform ügyvezetőtársa.
A Loginform továbbra is elkötelezetten dolgozik azon, hogy ügyfeleink elégedettsége hosszú távon is fennmaradjon.