Loginform ABS: Felhőalapú pénzügyi dokumentumtár Business Centralhoz

Digitális pénzügyi és üzleti dokumentumkezelés egyszerűen, biztonságosan, automatizáltan.

A Loginform ABS (Azure Blob Storage) app lehetővé teszi, hogy a Microsoft Dynamics 365 Business Central rendszerében keletkező pénzügyi és üzleti bizonylatait dokumentumokat – például számlákat, szerződéseket, teljesítési igazolásokatautomatikusan és strukturáltan, az Azure felhőben tárolja.

A megoldás közvetlenül integrálódik a Business Central rendszerbe: a dokumentumokat ott kezeli, ahol azok keletkeznek – nem szükséges külön rendszert használni, és nem igényel manuális fájlkezelést sem.

Főbb funkciók

Automatikus dokumentumtárolás

kimenő és bejövő számlák, jóváírások, eladási és beszerzési dokumentumok, cikk- és tárgyieszköz-kartonok automatikus mentése felhőbe, PDF formátumban.

Integráció BC kartonokkal

A fájlok feltöltése és megtekintése közvetlenül vevő-, szállító-, cikk-, eszköz- vagy bizonylatkartonokról végezhető.

Metaadat-alapú keresés

Minden fájlhoz tetszőleges címkék rendelhetők, így könnyen visszakereshetők akár partner, dátum vagy dokumentumtípus szerint.

Paraméterezhető struktúra és jogosultság

Testreszabható könyvtárnevek, fájlelnevezési szabályok és felhasználói jogosultságok.

Skálázhatóság

Azure Blob Storage vagy Azure File Share alapon működik, mely igény szerint és költséghatékonyan méretezhető.

Üzleti előnyök

  1. Költséghatékony tárolás: a Business Central beépített 80 GB-os tárhelye korlátozott. A dokumentumok Azure felhőbe helyezésével megszűnik a tárhelyprobléma, ráadásul alacsony költséggel, opcionálisan georedundáns tárolással.
  2. Gyors ügyfélkiszolgálás: minden kapcsolódó fájl azonnal elérhető az ügyfél- vagy bizonylatkartonról.
  3. Könyvvizsgálatra felkészítve: a dokumentumok strukturáltan, naplózott módon tárolódnak – ideális könyvvizsgálat vagy NAV-ellenőrzés esetén.
  4. Nincs fejlesztési költség: a funkciók elérhetők havidíjas konstrukcióban, azonnali használatot biztosítva - drága fejlesztés nélkül.

Technológiai előnyök

  1. Azure-ral működik: biztonságos, méretezhető, Microsoft-féle felhőmegoldás, akár saját Azure-előfizetésből is.
  2. Egyszerű hozzáférés más tenantból is: a fájlok elérhetők akkor is, ha a Business Central és az adattárolás külön Azure tenanton fut.
  3. Teljes körű naplózás: minden feltöltési és módosítási művelet rögzítésre kerül időbélyeggel és felhasználónévvel.
  4. Automatikus működés könyvelés után: a könyvelt dokumentumhoz a rendszer automatikusan elhelyezi a kapcsolódó fájlokat, a megfelelő névvel és struktúrában.

A Loginform Microsoft Dynamics 365 Business Central appok általános előnyei

Ez a kiegészítő alkalmazás – ahogy az összes többi Loginform app is – a Microsoft Business Central rendszerrel kompatibilis, megbízható és rendszeresen frissített és fejlesztett kiegészítő.

A legfontosabb előnyök:

  • Automatikus frissítés a legújabb verzióra, minden BC-frissítéssel kompatibilisan.
  • Rendszeres fejlesztések, új funkciók formájában.
  • Nincs külön fejlesztési költség – BC appjaink kedvező áron, havidíjas konstrukcióban elérhetők el.
  • Gyors bevezetés – a telepítés után a paraméterezés az ügyfél által is elvégezhető az általunk biztosított útmutató alapján.
  • Független használhatóság – az appok bárki számára elérhetők, nem feltétel, hogy a Business Central rendszerét mi támogassuk.

Kiknek ajánljuk?

A Loginform ABS ideális választás olyan vállalatok számára, amelyek:

  • digitálisan és strukturáltan szeretnék tárolni számláikat, szerződéseiket, teljesítési igazolásaikat és egyéb pénzügyi-, illetve üzleti dokumentumaikat,
  • szeretnék csökkenteni költségeiket, illetve az IT-adminisztrációt, valamint a Business Centrallal kapcsolatos tárhelyproblémákat,
  • gyors, naprakész és biztonságos dokumentumhozzáférést szeretnének üzleti folyamatukban.

Keresse szakértőinket!

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és ismerje meg, hogyan egyszerűsíti és teszi átláthatóvá a Business Centralban a pénzügyi dokumentumkezelését a Loginform ABS!