Bevezetés

BUSINESS CENTRAL
BEVEZETÉS *

* (korábban Microsoft Dynamics NAV / Navision)

1Projektindító konzultáció
Célok és felelősök kijelölése, bevezetési ütemterv elkészítése.
2Meglévő infrastruktúra auditja
Szerver, kliensek, hálózat, nyomtatók, operációs rendszer, adatbázis kezelők felmérése.
3Üzleti folyamatok felmérése
Értékesítés, beszerzés, pénzügy, raktár, könyvvitel, kontrollig.
4Szervezet felmérése
Szervezeti felépítés, munkatársak, munkamegosztás, felelősség-feladat-hatáskör mátrix elkészítése.
5Fejlesztési igények felmérése
Folyamatok és program szintjén egyaránt.
6Dokumentációk elkészítése
Helyzetfelmérési dokumentáció, rendszerterv, projektterv.
7Rendszer fejlesztése, beállítása
Paraméterezés, bizonylatok beállítása, nyomtatási, jogosultságok meghatározása.
8Rendszertelepítés
Adatbáziskezelő rendszer, demo anyagok oktatása, rendszerinstallálás.
9Felhasználói oktatás
Általános és munkakör specifikus funkciók kezelése, vizsga.
10Nyitó adatok rögzítése
Nyitó törzsadatok fordítása, nyitó forgalmi adatok felvitele, leltár és raktárkészlet rögzítése.
11Éles indulás
éles üzembe helyezése, az indulás utáni állapot értékelése, az elérni kívánt célok vizsgálata, finomhangolások a még eredményesebb működés érdekében.

Keresse szakértőinket!

Szeretné a bevezetés minden lépését biztos kezekben, határidőre (le)tudni? Keresse szakértőinket vagy kérjen árajánlatot és mi még sikeresebbé tesszük vállalatát!