Hivatalos Microsoft Dynamics NAV Partner
IDŐT SZOLGÁLTATUNK.

Referenciáink.

2008 óta hivatalos Microsoft partnereként végezzük a Microsoft Dynamics NAV (korábban Navision) vállalatirányítási rendszer bevezetését, fejlesztését, támogatását és oktatását.

Közel 40 sikeres bevezetést tudhatunk magunk mögött, ezen felül tucatnyi vállalatirányítási rendszert tettünk rendbe. Összességében több, mint 50 vállalatot támogatunk napi szinten a Microsoft Dynamics NAV rendszerhez kapcsolódó szaktanácsadással, oktatással, illetve egyedi fejlesztésekkel.

Főbb Navision referenciáink, illetve esettanulmányaink

  • Kempinski Hotel Corviuns Budapest Zrt. (pénzügy, könyvelés)
  • Magyar Országos Közjegyzői Kamara (e-számlázás, pénzügy, könyvelés)
  • Veolia Energia Zrt. cégcsoport (pénzügy, könyvelés, készletgazdálkodás, ügyviteli folyamatok támogatása)
  • HG Média cégcsoport (pénzügy, könyvelés, ügyviteli folyamatok támogatása)
  • Mediq Direkt Kft. (vény elszámolás, kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Rexfilm Kft., Luminis Kft. (projekt jellegű gyártás, szerviz, kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Lavinamix Építő Kft. (projekt jellegű kivitelezés, kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Ingatlan.com Zrt. (szolgáltatás, logisztika, pénzügy, könyvelés, ügyviteli folyamatok támogatása)
  • Tracon Kft. (CZ,PL,RO) (kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Coffee Like Kft. (PDA értékesítés, kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Nordikal Kft. (projekt jellegű kivitelezés, kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • UnioTech Kft. (kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Pannonia Ethanol Zrt. (kereskedelem, logisztika, pénzügy, könyvelés)
  • Silveria Elektronikai Kft. (gyártás, készletgazdálkodás, ügyviteli folyamatok támogatása)

Navision audit esettanulmány

rexfilm

Cégbemutató

A Rexfilm Kft. fő tevékenysége professzionális audio és video eszközökön alapuló rendszerek tervezése, értékesítése, integrációja, és teljes körű műszaki támogatása. A cég ügyfelei az ország legnagyobb televízió állomásai, kábeltelevízió szolgáltatók, regionális televíziók, rádiók, produkciós és utómunka stúdiók.

A Rexfilm Kft. a magyarországi piacon vezető szerepet tölt be.

Előzmények

A Rexfilm Kft. ügyviteli nyilvántartása az elmúlt 10-15 évben Access alapú programban valósult meg, amely kellően rugalmas volt a cég igényeinek kielégítésére ebben az időszakban. Ez a belső fejlesztésű rendszer azonban nem volt dokumentálva, működése idővel elavult és lassúvá vált, már nem elégítette ki a cég információs igényeit. Új rendszer bevezetése vált szükségessé.

Cégünk a Microsoft Dynamics NAV (Navision) ügyviteli rendszer mellett döntött, a bevezetés azonban nem a terveink szerint alakult. A Loginform Kft. szakértelmének köszönhetően a rendszer ma már az elvárásainknak megfelelően működik.
Illés Anikó, gazdasági igazgató, Rexfilm Kft.

Az ügyviteli rendszer kiválasztásakor mérlegelt főbb szempontok:

– Nemzetközi háttér;
– Integráltság;
– Testreszabási lehetőségek a vállalat egyedi igényeinek megfelelően;
– Gyors riportálás biztosítása a vezetőség információszükségletének kielégítése érdekében;
– A rendszert támogató, hivatalos partnerek száma;
– Partnerek szakmai felkészültsége, tapasztalata;
– A bevezetés és a támogatás költséghatékonysága.

2008. júniusában döntött a vezetőség a Navision rendszer bevezetése mellett. A rendszer indulásának kitűzött időpontja 2009. április 1. volt.

A projekt bevezetés több szempontból sem volt megfelelő. A feladatokat a bevezető cég nem mérte fel teljes körűen, a projekt tartalma nem lett meghatározva, és ezen felül nem biztosított elegendő erőforrást a projekt megvalósításához. A rendszer bevezetésének kitűzött határideje irreális volt.

A rendszer bevezetése ténylegesen 2009. január-februárban történt, az éles használattal párhuzamosan, de ekkor már a Navision rendszer folyamatosan generálta a nem megfelelő beállításokból fakadó problémákat, amiket szintén meg kellett oldani. Ebből a helyzetből kifolyólag a rendszer használata akadozott és nem váltotta be a bevezetéssel kapcsolatos elvárásokat.

A megoldás

A Loginform Kft. munkatársai 4,5 nap alatt áttekintették a Rexfilm Navision rendszerét, valamint felmérték a Rexfilm Kft. egyedi igényeit az ügyviteli rendszerrel kapcsolatosan. A felmérésről „Rendszer audit” dokumentációt készítettek. Az anyag tartalmazta a rendszer által lefedni kívánt fő folyamatokat, az aktuális paraméterezést, a feltárt hiányosságokat, és a megoldáshoz szükséges feladatokat költségbecsléssel.

A megrendelést követően a dokumentum alapján elkészültek a módosítások és javítások, valamint a menet közben felmerült további igények is megoldásra kerültek.

A Rexfilm Kft. ma már a Microsoft Dynamics NAV (Navision) rendszer elégedett felhasználója.

 


 

Időgarancia szolgáltatás esettanulmány

lavinamix

Cég bemutató

A Lavinamix Építő Kft. a hazai gyorsforgalmi úthálózat kivitelezésének szinte mindegyikén képviselteti magát, jellemzően nagy mennyiségű földmű építési szakaszok komplett vállalásával.

Szakemberekből álló vezetői és munkatársai, korszerű és fiatal eszközparkja, modern kiszolgáló egységei, valamint vállalatirányítási rendszerük együttesen teszik lehetővé az általuk vállalt megbízások pontos, szakmailag kifogástalan elvégzését.

Megrendelőik és Partnereik megelégedésének eredményeként mára a Lavinamix Építő Kft. a hazai út- és autópálya építések meghatározó szereplőjévé vált.

Cégünk számára kiemelten fontos volt olyan kimutatás – jelentés rendszer létrehozása, ami a főkönyvi tételeken túl egyéb analitikus adatokat is megjelenít, és a vállalkozás működésének ellenőrzésében nélkülözhetetlen. A Loginform Kft. szolgáltatásával ez valóra vált.
Gerber Szabolcs, cégvezető, Lavinamix Kft.

Előzmények

A Lavinamix Kft. a Navision rendszer használatát 2005. januárban kezdte
meg, 3.7-es verzióval. 2007-ben átállás történt 4.0 verzióra, majd 2010.márci-
us 1.-e lett megcélozva az 5.0-s átállás, adattisztítási és funkcionális bővítési
céllal.

A cég irányításához kiemelten fontos volt olyan projekt eredmény kimutatások
létrehozása, ami a szokásos főkönyvi eredményeken kívül a belső teljesítése-
ket is figyelembe veszi. Kiemelt cél volt olyan eredmény kimutatás létrehozása,
amely a projektekre a projektnaplóban szereplő adatok alapján a szükséges át-
sorolásokat megteszi, ezáltal a projektek, profit centrumok, és költségviselők
tényleges költségeit mutatja.

A megoldás

A Loginform Kft. szakemberei személyes konzultációkon keresztül felmérték az igényeket, és létrehozták a kimutatás rendszer paraméterezhető vázát. Ezzel a megoldással a funkció kellően rugalmassá vált. Közös teszteléseken és ellenőrzéseken véglegesítették a megoldást. Jelenleg a kimutatás pontos adataival kiemelkedően támogatja a vállalkozás működését, a vállalati controllingot és a vezetők üzleti döntéseit.


State of the Art Modules (SAM) esettanulmány

traconEl

Cégbemutató

A Tracon Budapest Kft. 1990-ben alakult, jelenleg 8 országban képviselteti magát. Fő tevékenységi területe a kisfeszültségű villamos készülékek és alkatrészek nagy- és kiskereskedelme, továbbá az ezek felhasználásával, alkalmazásával kapcsolatos műszaki tanácsadás.

A beszerzési tevékenység szinte az egész világra kiterjed. Magyarországon több mint 5000, a környező országokban több, mint 3000 partnerrel tartják a kapcsolatot. A társaságuk dinamikusan fejlődik, évről évre bővíti az árukínálatának körét és választékát.

Szaktudásuk nagy segítségünkre volt számunkra, amikor szükségessé vált olyan megoldás fejlesztése, aminek segítségével 2+1 típusú akciók kezelhetőek a Microsoft Dynamics NAV (Navision) rendszerben
Tóth Gábor, kereskedelmi igazgató, Tracon Budapest Kft.

Előzmények

A cég 2005-ban vezette be a Microsoft Dynamics NAV (Navision) rendszert, je-
lenleg az 5.0-s verziót használja. A kereskedelemi osztály számára kiemelten
fontos volt olyan rendszer használata, aminek segítségével lépést tudnak tar-
tani a folyamatosan változó piaci környezet által diktált igényekkel és amely
hatékonyan tudja támogatni a különféle értékesítési kampányokat.

A megoldás

A Loginform Kft. „Mix and Match akciókezelés” moduljának segítségével lehetőség nyílt 2+1 típusú akciók (+1 ingyen termék vagy csökkentett áru termék) kezelésére. Az akcióra szánt mennyiség vevőnként és akciónként korlátozható. A megoldással a Tracon Electric Kft. még hatékonyabban tudja kielégíteni a vásárlói igényeket.

Back to Top
Az elmúlt években közel 40 vállalatirányítási rendszert vezettünk be sikeresen, s habár rendelkezünk teljes körű felelősségbiztosítással, ennek lehívására soha nem volt szükség. Több mint 50 vállalatot támogatunk napi szinten a Microsoft Dynamics NAV rendszerhez kapcsolódó szaktanácsadással, oktatással, illetve egyedi fejlesztésekkel. Ismerje meg Microsoft Dynamics NAV referenciáinkat, szolgáltatásainkat és egyedi megoldásainkat vagy kérje szakértőnk segítségét.