TOP5 érv a Microsoft Dynamics 365 mellett

A Microsoft Dynamics 365 teljes mértékben digitalizálja a vállalkozásokat, s ezzel új lehetőségeket teremt számukra az üzletvitel terén. A Dynamics 365 egy alkalmazásban egyesíti a CRM (ügyfélkapcsolatok kezelése) és ERP (vállalatirányítási rendszer) rendszer előnyeit, s ezáltal összehangolja az értékesítés, ügyfélszolgálat, szervizelés, üzemeltetés, pénzügyi, marketing és projekt automatizációt területeit. Nézzük, miért érdemes még a Dynamics 365-öt választani:

  1. Testreszabható: Csak azokat az alkalmazásokat / funkciókat használja, melyekre valóban szükség van. A rendszer így akár lépcsőzetesen is felépíthető.
  1. ERP-integráció: Egy adatbázisban tárolható minden információ, így nincsenek szigetrendszerek és elszigetelt munkatársak, akik nem férnek hozzá a munkájukhoz szükséges információkhoz.
  1. Felhő-alapú: Mivel a Dynamics 365 felhő alapon, nagy megbízhatóságú szervereken fut, nincs szükség jelentős beruházásra, az üzemeltetésre sem kell külön szakembert felvenni.
  1. Költséghatékony: A Dynamics 365 árazása a használat alapján történik, így a vállalatok számára kiszámíthatóbb, mint a licenc alapú vásárlás.
  1. Teljeskörű CRM megoldás: A Dynamics 365 átfogó támogatást biztosít a hatékony ügyfélkapcsolat-menedzsmenthet, ráadásul szolgáltatásai minden mobilplatformon – app-ok formájában – is elérhetől.

Szeretne többet megtudni? Kapcsolódó szolgáltatásunkról itt olvashat.